Dinnerplans...

Ikväll ska vi till Sankt Markus Vinkällare och äta middag med några vänner. Egentligen skulle vi ut och äta bara vi två ikväll för F ville gottgöra mig för gårdagen men när gänget ringde och ville ha med oss kunde vi inte säga nej. Vi ska inte vara där förrän 21:30 för dem hade inget bord tidigare för så många, 6-10 st, sen blir det väl att vi drar vidare till något ställe. Ska bli riktigt trevligt, hört så mkt gott om Sankt Markus Vinkällare så lär nog ej bli besviken!=)

image598

image599

image600

F är hemma om nu och städar lägenheten lite, renoveringen börjar bli klar nu. Han ville ha med mig men dels har jag tvätt i torkrummet sen behöver här städas lite härhemma också. Men jag saknar honom redan trots jag vet att han strax kommer!*ler* 

 Nej nu ska jag hämta tvätten...

PUSS

Kommentarer
Postat av: Aiila

vilka mysiga lokaler! =O

2008-04-13 @ 17:07:50
URL: http://aiilas.blogg.se
Postat av: Alexandra

Aiila: Ja där var verkligen supermysigt!=)

2008-04-14 @ 11:13:47
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0