Blondie


Thats´s me!

Ibland är jag så blond så klockorna stannar!

Gissa varför inte jag kunde lägga in bilder.....jo för igår när jag lade upp youtube länken ändrade jag textredigeraren och fattade inte att man måste ändra tillbaka när man ska skriva ett nytt inlägg!!*SUCK*

image581

Men nu hittade jag problemet och löste det så nu ska jag ta en snabbdusch och sen försöka hinna blogga en massa innan karlen min kommer "hem". Måste säga att det känns lite skumt att komma hem och se en massa "mansprylar" överallt. Tandborste, rakmaskin, kläder osv osv. Men det är förstås trevligt att komma hem och se att sängen är bäddad och allt är undanplockat! That I really like!=)

Püss på er sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0