Wohooo


Jajjemen då var det dags för kräftskiva om ett par timmar....=)

17 galna tjejer i hattar sjungandes snapsvisor, det blir nog en syn det!!! Vi skulle visst sjunga singstar också om jag inte minns helt fel...ohh herregud hur ska denna kvällen sluta?? Jag, Marie och Sara kan ju alltid köra "nullning-låten" och "Dunka mig" vi övade ju en hel del på dem på väg till Åland! Vet inte hur man lägger in videoklipp här annars kunde jag gett er ett smakprov!!=P Haha

image132

Ska försöka ta en massa bilder ikväll om jag kommer ihåg det så jag kan lägga in imorrn till er, blir nog en del filmande också men vet som sagt inte hur man lägger in det här!=(

Jag känner mig så sjukt trött och seg idag, men det blir förhoppningsvis bättre senare.

Just nu sitter jag och spelar och städar lite mellan varven, ska snart leta fram kvällens outfit...vadfanken ska man ha på sig ikväll??? Skulle kanske dra med sig mams eller Marie och shoppa något....

Fick precis veta att min blivande man kraschade med sin bil på Formel 1 träningen idag.*snyft*
Jag vet att "vissa" gottar sig ordentligt över att läsa detta...men som sagt det var bara träning!!

Nej nu ska jag spela vidare innan jag måste börja fixa till mig!

Later!

Pussisar

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hoppas du får en super trevlig kräftskiva :D

2007-09-08 @ 13:44:10
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Alexandra

Nadja: Tack vännen!:)

2007-09-08 @ 14:24:52
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0