Vilken helg!


Nej nu ska jag lägga mig alldeles strax....är helt slut!

Har varit en minst sagt händelesrik helg!

Imorgon börjar en hemsk vecka....

Har så galet mycket att göra på jobbet så jag vet inte hur i helskotta jag ska fixa det, men det får väl gå på ngt sätt!

Efter jobbet ska jag iväg och få mina naglar fixade, galet att det redan gått 3 veckor sen sist! Ska passa på och beställa tid hos min frisör också.=)

Idag har jag varit effektiv och fått gjort en massa hemma, fixat klädkammaren tillfälligt så jag kunde packa upp en del kläder/skor/väskor och bli av med fler lådor och satt upp gardiner och allt. Annars har jag bara legat på soffan och tittat på Laguna beach heeela dagen...varit så himla seg idag. Varför det blev Laguna vet jag inte, det bara blev så.

Hoppas veckan går fort och jag överlever den!

På lördag blir det kräftskiva med alla töserna sen partaaaaj, så skoj!=)

*Godnattpuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0