Ohh my gosh!!


Praise the lord...I´m finally home!!

Vilken kväll!!!

Har nog aldrig i hela mitt liv blivit så glad som jag blev av att se taxin jag beställt komma!!

Hela kvällen blev inte katastrof men nästan!=/

Var iväg på en trevlig middag när jag fick ett mess från Felicia som undrade vad jag skulle hitta på ikväll.

Hon och Agnes skulle ut och undrade om jag ville haka på....självklart ville jag det! Efter middagen cyklade jag hem snabbt som attan och slängde på mig andra kläder och grävde fram "partyshoes" från en av lådorna. Sen tog jag en taxi in till stan och mötte upp tjejerna på Lilla torg. Så långt var allt bra! Hann precis hälsa på Felicia, Agnes och Sassa, sen tog jag mig direkt fram till baren och där började kvällen....

image106

Allt jag ville ha var 1 strawberry daquirri, men jag fick istället 2 tokraggandes karlar...3 om man räknar den enes kompis! Tydligen var 2 av dem inte från Malmö och bara äääälskade skånska!!*suck*

Resten av kvällen gick i samma tecken...en massa sjuka karlar! Vi ska inte ens gå in på frimurarna eller vilken klubb det nu var som hade ngt årsmöte och kryllade överallt med sina jäkla medaljer och taskiga raggrepliker !!*Pinsamma*

Hela kvällen gick i princip i taskiga raggreplikers och killar som inte kan dansas tecken!!!

Efter mycket diskuterande om vilket ställe vi skulle dra till blev det Mazarin...aldrig varit där innan faktiskt!
Kön till Etage var alltför lång och Slagt hade dåligt med folk enligt en källa. Därför hamnade vi på Mazarin!

Big misstake!! Aldrig längtat så mycket hem!! Vi fick tvärvägra vara med på bild...fotografen ville verkligen ha med oss men vi ville inte förknippas med detta ställe denna kväll!! Så tyvärr till er som ville se bilder. Tänkte ta en massa bilder men vi var så uttråkade så det var inge kul alls att ta bilder!

Blev nästan sugen på att bli gay efter att ha sett pojkarna som "dansade" eller vad det nu ska kallas på dansgolvet!

Hoppas verkligen inte Agnes tror alla uteställen i Malmö är så!!!!

Well well, vi hade iallafall trevligt på Lilla torg innan och det var kul att träffa Agnes, Sassa & Felicia

Nej nu e det sängen för mig!

Natti natti

*Godnattpuss*

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hahaha sjuk kväll....

2007-09-04 @ 23:06:14
URL: http://miamiinlove.blogg.se
Postat av: Alexandra

Agnes: Ja visst var den, helt bisarr!!=P Haha

2007-09-04 @ 23:26:07
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0