Miauu


Jag är så skrivsugen idag, men kan inte komma på något kul att skriva om!=/

Haft en dag på jobbet som gick alldeles för snabbt så jag hann inte med allt jag skulle.

Måste bara nämna att idag har jag pratat med ett flertal manliga mäklare, shit vad trevliga mäklargrabbs är...måste vara säljaren i dem som tar fram charmen! Ser fram emot fler trevliga samtal imorrn!;D

Tog vanliga lunchrundan med Marie och efter jobbet skyndade jag hem. Har fått trevligt resesällskap på bussen i form av nya tjejen Emma, jättegullig tjej!:)

Sen har jag bara fixat härhemma, tvättat och tränat. Kollat färdigt på Top Model precis, är så rastlös ikväll men kommer inte på nåt kul att underhålla mig med!

Nej slutklagat...let´s make things happen!!!



By the way...finns det något vackrare än tigrar?? Nja inte mycket iallafall,  I just love them!!

image119

 Min bakgrundsbild på jobbet. Visst e han bedårande..inte varit fel att kramas med en sån goding!!=)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0