Kräftskivan!=)


Så skönt, kom hem tidigt för en gångs skull från jobbet. Igår var jag hemma 20, idag innan 17!=)

Redan hunnit laga mat, äta, städa, diska!

But anyway...

Kräftskivan i lördags var som sagt toppen, Marie kom och hämtade så vi var där vid 17. Hälften av tjejerna var redan på plats och vi mjukade upp med lite Singstar. Tiden gick och hälften hade inte kommit än och vi började bli sååååå hungriga så vi satte oss till bords sålänge och började så smått och de andra tjejerna började droppa in. Först Anna sen resten och sist  kom sötnosarna Malin och Karolina, jättegoa systrar som jag jobbat ihopa med en kort tid innan. Maten, buffén var ljuvlig! Sara hade verkligen lyckats till 110 %!

Hade allmänt trevligt, sjöng, drack, åt, snapsade och snackade skit.

Sen dukade vi undan och min Marie fick tyvärr lämna oss för Bailey var sjuk stackarn!=(

Därefter vart det lite lekar, Singstar & Britney Spears karaoke......jätteskoj!

Folket började minska och några nya kom till och tiden sprang iväg. Timmen var slagen för utgång och under kvällens lopp hade jag lärt känna en massa nya trevliga tjejer!:)

Efter en massa diskuterande fram och tillbaka och oenigheter om huruvida vi skulle till Skeppsbron, Slagthuset, Hipp eller Etagé blev det slutligen Etagé. Anna ville så gärna dit så jag gav med mig och de andra töserna också då. Tog taxi till etagé och slapp tack och lov stå i den jäkla kön!!

På Etagé tappade vi ganska snabbt bort varandra men vi skaffade oss nya bekantskaper och mötes upp då och då i "rökbaren". Det är klart trevligaste stället på Etagé oavsett om man e rökare eller ej. Folk sitter gärna där ändå! Så lärde som sagt känna ytterliggare lite trevligt folk!=)

Blev en tidig morgon man kom hem och man mådde som sagt inte topp dagen efter men det var såååå värt det. Vilken kväll!;D



Lite bilder från festen...

                                            

Nej nu ska jag ta och spela ett tag!

Hoppas ni får en trevlig kväll godingar!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Marih

Trevligt med lite bilder från kräftskivan. Men jag ser ju full ut :p Nyktrare är mig kunde man väl iaf inte vara :p

2007-09-12 @ 12:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0