Kär????


Idag har jag varit på sånt där riktigt strålande humör, ni vet när man känner sig alldeles sådär upprymd och "bubblig" inombords. Man kan bryta ut i skratt eller dans närsomhelst och sitter och bara ler för sig själv. Precis som när man är sådär härligt nyförälskad....

Så vad beror då detta på, för kär är jag då inte....

Tror det beror på att just nu känns mitt liv så himla toppen...alla tråkigheter som hängt över en är borta, för tillfället åtminstone och allt känns bara så great. Har som sagt haft ett par idioter efter mig som tack och lov lämnat mig ifred ett tag nu. Sen har det varit lite deppighet över att man gått och varit sjuk fram och tillbaka och inte för att tala om vikten man lagt på sig i sommar. Så hade man gått och varit så duktig och nästan blivit av med alla "sambokilona" så kommer sommaren med ett kök som man inte kan vistas i vilket resulterar i på tok för mkt färdigmat samt stress över allt med flytten vilket resulterade i oregelbundna och helkassa mattider. Men nu är träning och allt igång igen och kilona kommer rasa bort. Känner mig så extrem-motiverad och vågen har redan blivit min vän igen!=) I löööve it! Om ett par veckor är jag helt mig själv igen!

Så just nu kunde inte livet känts mycket bättre....nja lite bättre kan det väl alltid bli men jag känner mig himla nöjd redan som det är idag! I´m one happy girl!=)



Nu ska jag fixa lite mat, sen ska jag lägga in bilder på naglarna innan träningen!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0