Beach-walk


Galen dag på jobbet!

Började med att M föreslog att vi skulle smita från jobb och äta pizza och dricka rom och cola. Konstigt nog lät det riktigt lockande trots den lite märkliga kombinationen samt att jag egentligen inte är en rom-och cola fantast. Kan vara gott ibland. Men vi kom fram till att kl.11 på dagen var för tidigt för en sådan festmåltid, så vi stannade kvar och arbetade istället!=P

Kände mig väldigt populär idag och blev nedringd av en massa grabbs som hade frågor angående projekten, men ska inte klaga!;P Hann ändå få gjort en himla massa idag!:)

M, jag och nya tjejen E kom fram till att vi var väldigt sugna på att festa idag.=D

Men fest blev det inte, Marie och jag var ute en lång runda på lunchen igen. Sen efter jobbet hämtade Marie Baileys och vi var ute en runda med henne. Sen jobbade vi ett par timmar. Eller det var mest Marie som jobbade....jag åt gurkskivor med aromat på och läste bloggar och förberedde ett projekt som startar imorgon.=)

När vi kände oss klara för dagen körde vi till stranden och gick en låååång härlig runda med Baileys som badade och for runt som en liten toka. Det var riktigt kyligt men skönt!=)

Kom hem för typ en timme sedan.

           

Lite bilder från dagen....

Puss puss

Kommentarer
Postat av: marih

Vilka fina bilder de blev gumman...
Shit så ja kommer sakna Bailey när hon reser iväg från mig till värmen =( Tur att ja har dig älskling!!

2007-09-07 @ 08:59:49
Postat av: Alexandra

Marih: Jag vet gumman, jag kommer också sakna henne! Och jag e sååå glad att jag har dig snäckan!*Kärlek*

2007-09-07 @ 10:11:15
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0