Veckan som gick....


Jobbade som vanligt, blev en del extra tid på jobbet för att förbereda vårt seminarium som vi hade i fredags.

Fredagen såg ungefär ut såhär:

06:00- Steg upp ur sängen

06:00-07:45 Duschade och piffade till mig.

07:00- Var på jobb

07:00-07:30- Förberedde det sista

07:30-08:15- Ställde mig i entrén och tog emot kunderna och de andra inbjudna.

08:15-09:00- Var med på föredragen samt jag och kollegorna presenterade oss för kunderna.

Därefter var föredraget slut och alla gick in till "oss" och åt en ljuvlig frukostbuffé som Sarisen fixat och minglade.

Sen fick kunderna komma in och lyssna på mig och ett par till när vi jobbade så de fick höra hur det gick till.

Vid 10:30 ungefär gick den siste och vi kunde äntligen också få njuta av buffén och slappna av.

Efter lite städning begav dem flesta sig av hem. Men jag stannade kvar ett tag och jobbade.

Sen var det en snabbis inom mobilia och handlade lite mat och gott inför kvällen.

Var väl hemma vid 13. Vid 14 frågade lillasyster om hon fick komma hit en sväng och givetvis fick hon det. Vi satt mest och snackade skit, lyssnade på musik och tramsade oss. Systern hjälpte mig t.om få igång min webcam!

När systern blivit hämtad städade jag lite snabbt och fixade innan Anna kom hit.

Vi kollade på Idol, käkade min fantastiska paj och sen spelade vi Buzz och snackade skit. Också nån smarriga drinkar och lite naturgodis på det. Sen fick jag som sagt ett väldigt överraskande besök. Vilken grej alltså, världen är allt bra liten!!

På lördagen blev vi typ väckta vid 07:00 av mina kära grannar som fortsatte med sin renovering och jag var inte precis pigg och glad under förmiddagen. Men det blev bättre senare. I övrigt handlade helgen mest om Formel 1 och slappande med film.

Och som sagt så blev "my man" världsmästare i söndags...så jäkla ljuvligt. Pratade med pappa innan idag och han hade också precis som jag ställt sig upp och vrålat rakt ut när Kimi vann!=D

Nej usch vad trött jag är, nu ska jag slänga mig på kudden!!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0