Oskulden...

Blev jag av med idag....min sushi-oskuld då alltså. Den andra spar jag för någon speciell! ;D

Haft en vecka som alla andra varit på senaste tiden...sjukt mycket på jobb, hem, träna, däcka på soffan....förflytta mig till sängen kl.22.00. Jo det är faktiskt sant....jag har blivit en sån som lägger sig 22.00!! DET trodde jag aldrig....jag som är världens nattmänniska!:)

Slutade vid 12 idag, vi var en snabbis på Coop för jag skulle handla hem lite mat och frukt. Sen åkte jag, Marie och Malin hem till Malin för att ha "Sushi-möte".

Vad gör man då på ett "Sushi-möte"? Jo precis som det låter, man äter sushi och har möte.

Vad mötet handlade om är inget jag behöver skriva om här ännu, men det är på chefens initiativ så det var ett betalt möte. Men vi valde att sitta hemma hos en av oss istället för att få lugn och ro. Vi hade ett trevligt lunchmöte i förra veckan också, Jag, Marie och Malin. Och i nästa vecka ska vi sätta oss ner med chefen och C och ha möte. "Vissa" på jobb börja givetvis direkt beklaga sig över att vi var iväg ett par timmar på lunchen och la näsan där den inte hör hemma. Det är en sak att vara nyfiken och en annan att vara snokig och tro man är nåt man inte är! Nej usch nu blev jag irriterad igen....orkar inte tänka på människan!!

Mötet gick iallafall riktigt bra, skönt att vi tänker och tycker så lika vi 3!

Sushin däremot....första gången jag åt "riktig, färsk sushi". Annars har jag bara smakat nån liten torr bit Ica-sushi av pappa typ. Men jag ska säga att det blev inte nån ny favorit tyvärr! Begriper inte varför egentligen, för jag älskar ju ris, avokado, lax osv. Men tyckte det smaka urk så Malin fick behålla mina bitar så har hon och Fredde lite nattamat!

image170    image171   image172

Efter mötet åkte jag hem och har sen bara städat och nu sitter jag här....

Ska strax börja på middagen!

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0