Filmkväll...hemma!


Japp mitt projekt övertalning gick inge vidare...

Istället blev jag övertalad att ha "hemmakväll" med hämtemat och film!

Vet inte varför men jag bestämde mig för pizza....inte för att jag var sugen på det, men jag var  inte sugen på hämtemat alls idag. Men pizza blev det....kebabpizza special....

Direkt jag öppnade locket på lådan tappade jag den lilla matlust jag hade...blev mätt bara av att titta på den.=/

 Men pizzasalladen var god!=)


Har blivit så kass med ätandet senaste veckorna...glömmer frukost ofta och lunch vad är det??

Känns som allt är kaos nu och denna sommaren har inte varit annat än konstig!

Marie & jag som bestämde att detta skulle bli den bästa sommaren ever...vad hände med det?? Istället hamnade vi på varsin ände av landet...hon jobbandes och jag sliter med min flytt. Och vädret ska vi inte ens gå in på!

Ska nog ändå bli skönt att komma tillbaks till jobbet och komma in i lite rutiner igen....helt nya rutiner!

Bara en vecka kvar drygt...sen börjar mitt "nya" liv....det blir nog bra, men just nu skrämmer det mest skiten ur mig!

Inget roligt har man hunnit med heller trots 5 veckors sem....inget partajande med girlsen och inget resande. Jo Åland över midsommar....but that´s about it.

Jaja nu ska jag inte sitta här och gnälla...sommaren är inte över än!=)

Nu....godis och film!=)

image11

Geishorna e mina och blå bumlingarna är X:s!=D

Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0