Sooo happy!:)


Ja humöret har då svängt en hel del under dagen!

Men nu är jag på topphumör....är sååååå nöjd med mitt frisörbesök!=)

Det känns väldigt kort men det är inte så kort....men framförallt är min UTVÄXT borta!! Inte klokt egentligen att jag klarat gå så länge med en sådan hemsk utväxt. Men vad gör man, min förra frisör tog ju sitt pick och pack och följde kärleken uppåt i landet och jag har inte hittat ngn ny. Tills nu!

Måste verkligen rekommendera http://www.chichairlounge.se/ på St. Nygatan 53 i Malmö

I´m lööööving it!

I´m blonde again.......yeeeehaaaw

      

Fan vad blixten gjorde mig blek på bilderna...syns ju knappt att jag solat!=/


Nu ska jag diska får ju kanske besök imorrn!

Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0