Snipp snipp...

I morse försov jag mig kraftigt....  

Vaknade 07:20 i full panik, kastade mig på mobilen och skickade ett mess till Marie om hon kunde plocka upp mig. -"Ja om du kan stå utanför ditt hus om 10 min."
Vad gör man....bara att lägga in en hög växel och slänga på sig lite kläder samtidigt som man borstade tänderna!

Men tack vare Marie kom jag i tid iallafall!:)  

Idag direkt efter jobbet ska jag till frissan ÄNTLIGEN och klipp/sling/färga håret.... Känns lite nervöst för jag har aldrig varit hos denna frisören tidigare, men hoppas på det bästa. Inte blir det bättre av att jag inte har en aning om vad jag vill göra med håret....kort/långt ljust/mörkt slinga/färga???

Hoppas det blir bra illafall!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

äh det är skönt att sova.

2007-12-06 @ 12:56:09
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Alexandra

Anonym: Ja det är jätteskönt, men finns bättre!

2007-12-06 @ 23:26:58
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0