Semester-Dags!:)

Nu ska jag hoppa ner i sängen...

Skulle vilja blogga en massa skoj men är för trött och grinig! Det är inge kul att vara på diet!*suck* Men jag har iallafall överlevt dag 2 också helt utan fusk och de första 3-4 dagarna är värst sen går det mest på rutin!

Jag ska klara detta, det har ju gått förr!:)

Imorgon är det sista dagen på jobb såååå skönt. Har 2½ veckas ledighet att se fram emot! Vet att morgondagen kommer bli såååå dryg på jobb....alla kommer verkligen sitta och räkna ner minuterna!=P Inte gör det saken bättre att Marie övergett mig heller.;) Men tack och lov har jag min Malin iallafall!:)

Imorrn ska jag fixa naglarna....I soooo need it!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja visst är den ;) ha en bra dag

2007-12-19 @ 08:59:17
URL: http://maraiholgersson.blogg.se
Postat av: Nadja

Jag vill oxå vara ledig så länge *muttrar*

2007-12-19 @ 09:54:29
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Felicia

Då är det bäst för dig att du bokar en dag i fyllekajornas tecken åt mig=)

2007-12-19 @ 12:34:07
Postat av: Alexandra

Maria: Detsamma till dej!=)

Nadja: Ja det ska bli underbart!:D

Felicia: Självklart! Ska dessutom ev. ha lite partaj efter jul...då får du också ta och komma! Så du får se my place!:)

2007-12-19 @ 12:59:33
URL: http://axelinaa.blogg.se
Postat av: Felicia

ÅH YES!!! Ill be there=) Ska bli lovely att få inviga ditt place med lite smångel=)

2007-12-19 @ 13:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0