Party at my place


Eftersom jag inte skrivit så mkt om helgen och eftersom jag lovat Felicia att lägga in bilder nu när hon varit så söt och pimpat min blogg tänkte jag slå två flugor i en smäll!

I fredags hade jag egentligen helt andra planer, skulle ha mysig hemmakväll med Idol....

Men plötsligt skulle J komma ner från Uppsala och Marie ville att jag skulle träffa honom....

Marie tog ledigt hela helgen och eftersom det inte är ofta Marie är ledig passade jag såklart på att umgås med henne!

Så plötsligt blev det bestämt att jag, Marie & J skulle hem till mig och käka middag och spela Buzz.

Efter jobb blev det snabbstädning innan Marie & J dök upp med mat och annat gott. Kan ju nämna att 2 blondiner i ett kök är en baaaaaad idea. Vi begrep inte varför den förbannade kycklingen inte tinade upp i micron. Tills jag insåg att jag glömt nämna för Marie att man måste trycka på en knapp också annars står den bara och snurrar med lampan på. Så innan middagen blev klar hann även P & S dyka upp, P joinade oss vid middagen medan S redan ätit. Middagen blev klar till typ 22.00! Kyckling m. jasminris, kall sås och grekisk sallad blev det.

Efter middagen fortsatte vi dricka och spelade ett par omgångar Buzz, alla tyckte det var sjukt kul! Så vi kunde knappt sluta, men strax innan 2 slet vi oss och tog en taxi till Slagt. Alla var lagom runda under fötterna efter "mina" berömda shots!=P Efter vi beställt drinkar gick vi och satte oss och därefter kom grabbarna och överraskade oss med champagne som tack för en trevlig kväll och middagen vi lagat åt dem. Sen satt vi mest och snackade och hade trevligt...men lite ass-shaking blev det såklart också!=)

Någon hade druckit lite för mkt och bestämt dig för att följa med mig hem och dela säng med mig. Men vi åkte allihopa hem om till Marie och åt lite nattamad efter att vi bäddat ner honom och jag tog en taxi hem och kröp ner i min säng ensam.

Summan av kardemumman är iallafall att vi hade så sjukt skoj och vi har lovat J att snart komma upp och hälsa på honom. Marie åker ju dit om lite mer än en vecka och jag joinar eventuellt henne efter julhelgen.

Some pics från kvällen...

image211


                                        


Nej nu ska jag se på The Hills....

Puss på er!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0