Lillasyster


Ringde för en stund sedan....

Syster: Heeeeej det e jag!
Jag: Hej gumman!
Syster: Du vad ska du göra imorgon?
Jag: Vet faktiskt inte riktigt än, varför?
Syster: Vad gör du på morgonen, ska du jobba?
Jag: Nej jag e ledig, vadådå?
Syster: Kan du komma på min skolavslutning imorgon...pappa måste jobba och mamma har tid hos sjukgymnasten. Alla andra kommer ha någon som kommer och jag vill inte gå dit ensam.
Jag: När börjar det och var är det?
Syster: Halv tio i aulan i skolan.
Jag: Klart att jag kommer gumman, inte ska du gå dit ensam!
Syster: Taaaaack vad kul!

Sen visade det sig att mamma ändå skulle gå men kunde inte stanna hela tiden bara. Då blev lillasyster orolig och undrade om jag kunde komma ändå...för hon ville hellre att jag skulle gå än mamma.=P Hahaha hon är för go min lilla ängel!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0