H&M


Mitt H&M paket kom ju som sagt igår....

Kunde inte låta bli att shoppa lite på rean!:)

Måste säga att jag var väldigt nöjd med allt...har iofs inte provat ngt än och såg ut som en del av kläderna var minst sagt stoora i strl. Men återstår som sagt att se. Eftersom jag var och solade tidigare känner jag mig inte så manad att testa kläderna förrän efter jag duschat!

Inte hunnit ta bilder på kläderna ännu men såhär ser dem ut på nätbilderna iallafall...

image241 image242 image243image244image245image246image247image248image249image250image251image252

+ Lite annat som nog är slut....för jag hittade det inte längre på nätet!


Nu ska jag kolla vilken tid jag ska vara hos min nagelbyggare imorrn...

♥Puss♥

Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Vad mycket fint! Härligt med en sådan storshopping :D Ha d fint! God jul!

2007-12-18 @ 22:10:08
URL: http://dreamlandet.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ElinAlexi: Tack!:) Ja det är svårt att hejda sig när det är rea!=P Sköt om dej och en riktigt god jul till dej också!

2007-12-18 @ 22:38:06
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0