Abstinens...


Nu ska jag förflytta mig till sängen...har seriös abstinens efter mat just nu!

Kanske inte så konsigt iofs efter att ha bläddrat i kokböcker ett par timmar! Sen kom jag på att jag missat en shake ikväll.....men känner inte för att ta en såhär sent. Så jag lägger mig istället. Ska ändå upp tidigt, möta mams 9:15 och innan dess hinna duscha osv.

Har iallafall överlevt dag 4 på min diet och är stolt över mig själv. Speciellt som jag fått sådana påtryckningar ikväll om att jag borde ta ett glas vin!;) Men det enda jag fått i mig idag är 3 shake, 1 äpple, 1 banan, 1 päron, 1 blodapelsin, 1 hel gurka och en jädrans massa vatten!

Imorrn ska jag nog ställa mig på vågen...om jag vågar. Eller så väntar jag till söndag.

♥Natti natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0