Ungkarlsmiddag??


Eftersom jag varit antingen ute och festat eller legat sjuk sedan jag flyttade in här har jag inte fått köpt hem ordentliga färskvaror, med andra ord "riktig" mat...endast basvaror. Så det har blivit mycket färdigmat/mikromat eller inget alls senaste veckan. Förutom när jag ätit ute som förra helgen.

Idag bestämde jag mig för att tillaga en riktig middag hemma....eftersom jag fortfarande inte mådde helt hundra blev det närbutiken där jag bor. Var sugen på en bit kött ell. kyckling med sallad eller ngn läcker gryta. Döm av min besvikelse när jag inte hittade något av intresse att äta. Det fick bli frusen middag igen...för att fira denna fredag och att jag börjar bli frisk blev det en läcker Fiskgratäng och ett glas vitt!

Tror jag ska bjuda på det nästa gång jag har gäster! ;D

               

*MuMs FiLiBaBBa*

See ya´ll soon!

Pussisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0