Toppenkväll!!:)

Hade en riktig toppendag/kväll igår!:)

Vi slutade som vanligt vid 12, men vi bestämde oss för att jobba över lite så Marie körde hem och rastade Baileys vid 14 och jag jobbade till 15.00. Sen kom Marie tillbaks till jobb och hämtade mig och vi åkte och shoppade först på systembolaget sånt där som kan vara bra att ha hemma och lite gott för kvällen. Och därefter handlade vi hem en massa matnödvändigheter och middag.

Marie e precis som mig, kan gå i mataffären i timmar...kolla in varenda hylla!;P Hehe

Efter vi handlat klart körde vi först hem till mig och lämnade det jag handlat och Marie fick se min lägenhet för första gången. Hon tyckte den var jättefin!:)

Sen hem till Marie som gick en sväng med Baileys medans jag påbörjade middagen.

Blev tacos....lika gott som alltid!=D*mums*

                      


Sen satt vi bara och lyssnade på musik, kollade på foton och snackade skit. Också lite dricka på det. Hur trevligt som helst! Längesen jag skrattade så mycket...eller vad säger du Marie, A bay bay...eller no bay bay?;D

Baileys var så klart tvungen att va med överallt hela tiden...hon e för go!:) Sen låg hon och sov bakom oss på soffan när vi höll på famför datorn och blängde surt på oss när vi fick skrattanfall och väsnades för mkt...eller när det kom en bra låt och vi skruvade upp lite extra!=P Men innan var det hon som hade sina crazy spel den lilla tokan!=)



                             
Baileys som inte kan bestämma sig för om hon vill kela eller busa med mig! Hahaha


Så med andra ord tog vi det väldigt lugnt, Marie skulle ju iväg och jobba tyvärr annars hade vi antagligen gått ut eller dragit upp i stan iallafall....även om vi båda hate festivalen!=/ Men fanns ju intressanta "saker" som lockade där!;P
Men det fick bli hemmakväll denna fredag. Medan Marie fixade sig inför jobb gick jag och Baileys ut en runda och skrämde några ungar!=P Säga vad man vill hon e lite crazy och speciell men hon e riktigt go också tösen!=)


image64    
Baileys i mitt knä när jag försökte blogga!:)


Sen tog jag bussen hem mitt i festival smeten och Marie åkte till jobb. När jag kom hem tittade jag på v en sväng och läste lite bloggar....sen var det sängen. Fick trevligt sms som gjorde att man somnade gott!:)


Tack för en underbar kväll gumman som alltid!=)

Pussisar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0