Tillbax på jobbet


Ja idag har jag alltså jobbat efter ännu en sömnlös natt....jag e helt hopplös! Var inte så lite svettigt i sovrummet inatt heller!=(

Men men det var roligt att va tillbaka...fick ett par galna hostattacker men annars var det lugnt.

Inte speciellt kul att ha en kund i telefon och känna att man har världens hostning på gång, men jag lyckades hela dagen utan att hosta i någons öra...SJÄLVDISCIPLIN kallas det! Haha

Har så sjukt mycket att göra på jobb nu, men det är bara roligt! Alla är tillbaka och imorrn börjar ett par nya så det lär bli full rulle ett tag framåt!

Imorgon kommer chefens dotter och ska jobba hos oss ett par dagar. Så det blir tidig morgon för mig eftersom jag ska introducera henne i projektet och systemet. Roligt ska det bli att ha henne som kollega ett par dagar!=)

Nej nu ska jag se till och laga lite mat, handlat hem en massa frukt och grönt!:)

Ska ge mig på att försöka träna en stund först, vet att man inte bör träna när man har hosta...men jag ska bara känna efter litegrand!=P

I´ll be back!

Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0