Stalker-Säsong


Shiet vilken dag jag har haft!!

Har nog inte gråtit så mycket på länge som jag gjorde i förmiddags!

Varit i halvt chocktillstånd och därför inte klarat uppdatera här tidigare....

Det har hänt mig så mycket skumma saker på senaste tiden att jag inte vet var jag ska börja....

Men en sak har jag insett, det är fan stalker-högsäsong just nu och jag har fått de värsta knäppgökarna efter mig!!!

Ohh lucky little me!!

Min granne som jag skrev om för ett par dagar sedan....han som ringde och bad mig och min icke-existerande kille sluta studsa bollar om nätterna...lade en lapp i min brevlåda i fredags. Jag begrep ingenting, trodde vi rett ut allt senast men tydligen icke!

By the way, här studsas inga bollar om nätterna....och inget annat för den delen heller! Detta är nog en av dem mest icke-studsande lägenheterna för tillfället!

Anyway...här är lappen;

image92

Om ni inte ser vad det står så är det:

Hej! Nu bråkar vi inte mer utan är goda grannar.
Kontakta mig gärna om eventuellt problem uppstår.
Hälsningar ************ 8:e vån.


Vem har bråkat???? Vi hade ett samtal en tidig morgon som vi redde ut!! Och vi skrattade t.om innan vi lade på så vi avslutade inte samtalet på ett otrevligt sätt! Och vad är det för problem som skulle kunna uppstå??

Nåja jag hade större problem i fredags än en lapp från en knäppskalle så jag försökte låta bli att tänka på gubben. Bestämde mig för att plinga på hans dörr på lör ell sön för att fråga vad han sysslar med.

Imorse kom min underbara syster hit för att lämna en present hon köpt till mig i Göteborg, sen tvättade jag och när jag kommer upp ringer det på dörrern och där står han i egen hög person! Mr.Schizo-neighbor!!

Han skrämmer nästan skiten ur mig när han först nästan kliver in i lgh och sedan börjar snacka en massa gojja! Jag är alldeles för arg och upprörd fortf. för att skriva vad han sa nu, kanske berättar imorrn. Men iallafall så står han där och anklagar mig för en det ena än det andra som jag inte gjort mig skyldig till och beklagar sig över sina krämpor, sjukdomar och sjukhusbesök. Allt slutar med att jag blir så arg så att mina tårar kommer vilket skrämde honom lite och tillsist blev jag av med honom!

Jag ringer mamma och lipar som en liten unge som slagit sig eller något, och det enda jag får fram är att jag måste härifrån...jag vill inte bo här längre!! Sen blir allt ett kaos, föräldrarna ska ha gäster så X är så snäll så han kommer hit och går med mig in till mina trevliga grannar brevid....och där får jag höra både det ena och det andra om denna kära granne. Han e helt enkelt schizo och komplett galen! Sen går X ensam, för jag ville inte se gubben igen, upp och skäller ut gubben efter noter....eller nja han var väldigt tydlig och bestämd utan att va otrevlig. Sen följer X med mig ner och hämtar upp min tvätt i källaren, som inte ens är torr ännu för jag vågar inte gå ner ensam senare, innan han åker hem igen. Tack och lov att man har tvättställ hemma!!=/

Så nu ska jag ringa styrelsen(föreningen) på mån och berätta allt för dem. Och om han inte lämnar mig ifred är det polisen nästa!!

Jäkla psykopat! Han var fan inte värd mina tårar...men det var så obehagligt alltihop och jag vart så arg så då blev det så!

Nu är jag inte ledsen eller rädd längre....bara jäkligt arg!!

image93

Han ska fan inte få skrämma iväg mig, this is my home and i love it so i´m staying!!

So please mr.Schizo-neighbor, go f**k yourself!!!!!!

*Arg som ett bi*

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

STUDSA BOLLAR? Människor har fan konstiga tankar & påhitt för sig.

2007-08-26 @ 08:51:51
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Axelina

SKiNHEaD BArBiEdOLL: Ja visst har dem, här hade visst rullats bowlingklot hemma också. Men lite cred till gubben...han har ju livlig fantasi åtminstone!!

2007-08-26 @ 10:34:46
URL: http://axelinaa.blogg.se
Postat av: Lova

fina naglar!

2007-08-28 @ 10:06:11
URL: http://molly87.blogg.se
Postat av: Axelina

Lova: Tack så mycket!:)

2007-08-28 @ 20:01:58
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0