Ris & Ros



Gårdagen var som sagt ingen angenäm dag för mig, men jag har hämtat mig igen efter den värsta chocken.

Jag må ha en psykopat till schizo-granne, som jag garanterat inte hört det sista ifrån....

Men jag har också några jättefina grannar....dem har varit så oerhört rara och trevliga sedan jag flyttade in, gett mig glasrutor och allt till balkongen. Och igår var dem så underbara när vi knackade på och frågade angående mr. schizo-neighbor. Dem berättade hur allt låg till och gav mig råd om hur jag skulle handskas med situationen. Frun i huset tyckte det var så hemskt att jag knappt hunnit flytta in förrän han satte igång med sina dårenskaper. Hon hoppades på att han inte skulle lyckas skrämma iväg mig som han gjort med de andra...för hon tycker jag verkar vara en sån trevlig tjej!=)

Till råga på allt fick jag en jättevacker ros av dem som en liten tröst!!=)

Vill passa på att tacka lillasystern också för presenten hon köpt till mig i Göteborg, mams & Styvfar för ni alltid finns där för mig, X för att du var så snäll och ställde upp för mig igår och hjälpte mig med allt och A för att du var så söt och omtänksam igår och blev orolig för mig när du läste vad som hänt!:)

Tack alla ni för att ni ställde upp för mig igår! Det betydde jättemycket, ni e helt underbara!=)

image94

Sen lite ris till människor som påstår att dem bryr sig, men som gång på gång visar/visat att det faktiskt inte är så. Det är såååå lätt att säga en sak....men när man visar en helt annan...vad är det då egentligen värt?

Nu ska jag dricka lite te, för min hals känns kass igen!=/

Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0