Mysfredag!:)


Tjenixen!

Tänkte bara skriva en snabbis!

Är hemma hos Marie och vi har varit runt och shoppat hela dagen. Nu står vi och fixar middag och dricker lite vin.

Ikväll ska vi ha myskväll och äta tacos och dricka gott!:)

Blir tidig kväll för Marie ska jobba.

När jag kommer hem kommer bilder från shoppingen och kanske kvällen!:)
(Förhoppningsvis inga fyllebilder...för vi har sagt att vi inte ska ut ikväll, får väl se hur det blir med det efter nåt glas vin!)

Har mitt usb med mig så ska passa på att "låna" lite foton och musik av Marie!=P

Nej nu får jag sluta...har en hund som far runt med huvudet i mitt knä för att få min uppmärksamhet!

I´ll be back later!

Hoppas ni får en trevlig kväll!

Pussisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0