Min ängel

Lillasystern(den äldsta) är här nu och hjälper mig packa upp...

Vilken tur att hon kom hit, vi har fått gjort hur mycket som helst nu!

Hon har snart packat upp alla lådor som hör till köket, och jag har kunnat koncentrera mig på vardagsrummet.

Nu är hon ner och ska handla nåt för oss att luncha på och jag ska ta en paus och kolla Ikea lite, inte hunnit öppna nya katalogen ännu ens! Måste ju göra upp lista på vad jag MÅSTE köpa också innan vi ska iväg! Sen lär man ju köpa tusen andra prylar också......I know myself!

Åhh ska bli så kul att shoppa loss med mams och syrran!=)

Bilden nedan är min söta syster i mitt röriga kök!!

image25

Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0