Middag på stan


Jaha då fick jag inte mycket tid över att skriva här idag heller. Inte har jag fått gjort något hemma idag heller....skärpning Alexandra!!!=/

Varit på kalas hemma hos Felicia som fyller år nästa helg. Hade jättetrevligt, Mikes farmor & farfar e ju bara världens goaste!!! Och barnen vill man käka upp dem små sötsnörena!=) Speciellt Idis när hon har chokladmuffins i hela huvudet!!=P

När alla gästerna gått satte vi oss i en taxi in till stan, Felicia och jag då alltså. Mike och barnen fick stanna hemma denna gången. Satte oss på Lilla Torg och drack strawberry daquirris och åt en smarrig middag! Det var jättetrevligt. Speciellt kul var det att lyssna på ett äldre par som satt och bråkade....hon var lack på honom för att han tänkte spela golf om dagarna på deras sem ell. nåt sånt.

Damen-"Jaha tänker du syssla med det hela dagarna??"

Herrn-"Jaa vad ska jag annars göra då?"

Damen-"Jaha då kan du lika bra åka ensam ju!!"

Herrn-"Ja det kan jag.."

Vid detta laget va tanten högröd i huvet och ögonen sköt blixtrar, men gubben bara log.

Ska säga att både jag och felicia blev djupt chockerade över att de beställde in varmrätt också!!

Haft en riktigt trevlig dag, och Formel 1:en gick ju också helt okej ändå. En andra plats iallafall!=)

Men nu är klockan snart 2 och jag ska upp och jobba för första gången på 5 veckor imorrn!!!!!! Borde sova för länge sen, men e inte trött och här är sjukt varmt hemma!! Min träningscykel visar 27 grader men känns varmare!!=/

Gahhhh kom precis på att jag inte vet var jag har några viktiga papper som jag behöver imorrn till jobb!

Inte kollat upp bussen heller!

Well well får väl bli taxi i värsta fall, blivit min bästa vän senaste tiden ju!

Ska bli kul att träffa kollegorna imorrn och speciellt min Marie!! Hon ska nog med hem imorrn och titta på lägenheten!=)

Nu är det nattadags för lilla mej!

Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Jigsaw

Hejar du på Räikkönen i F1? Är du möjligtvis finne? :)

2007-08-10 @ 18:24:03
URL: http://jigsaw.webblogg.se
Postat av: Axelina

Jigsaw: Nej jag är inte finne, men Räikkönen är The Man bara...så enkelt är det!=)

2007-08-10 @ 18:29:38
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0