Köttbullsfest


Vilken dag!! Ytterliggare en sån här dag och jag kommer hamna på vilohem, i bästa fall!

Sprungit på Ikea i 4 timmar och dem hade inte ens hälften av vad jag skulle ha!*suck*

Men skriver mer om det när jag fått sova ett par timmar.

Fick köpt en massa ändån såklart!


By the way, min syster handlade ju lunch till oss 2 innan idag...

Detta är vad en hon handlade....

image26

Hon e gaalen i sina köttbullar den ungen!:)

Sen hade jag gurka hemma som hon tyckte vi skulle ha till!

Visst e det gott med köttbullar och gurka...

Men jag piffade till det med lite sallad också....


image27


Vi e lika tokiga i sallad båda två så hon blev nöjd med sin köttbulls-sallad och jag la till lite festaost till min sallad....

Det blev en toppenlunch!=)

Nu ska jag banne mig i säng!!

Skulle kolla på en film innan ikväll tänkte jag....

Istället blev det att jag fastnade på msn...med trevligt sällskap!=)

Nä NUU e det sängen god damnit!!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0