Hva sa duu??


Så har det typ låtit en hel del idag på jobbet när jag ringt samtal, speciellt uppe i norr har dem haft lite svårt för att förstå mig. Min näsa har varit lite sådär "lagom" täppt och det har ställt till det aningen för mig!

Men det funkade ändå, jobbade över ett tag idag också trots jag mådde kasst...hade nästan inget val om jag ska bli färdig med ett projekt i tid. Men imorgon kommer Sara och hjälper till så vi ska nog klara det precis!=)

Åhh det e en sån underbar kväll!! Önskar jag hade varit frisk...då hade jag gått en jättelång promenad!! Men jag fick nöja mig med promenaden till bussen som visserligen tar en stund och det var så najs att gå där i solen och mysa med skön musik i öronen! Drömma sig bort ett litet tag!=)

Träffade på en söt liten bebis-kotte också...var tvungen att plåta den...hihi bilarna som körde förbi måste trott att jag stod och kräktes i diket eller nåt så som jag stod och hängde för och få till en någorlunda bild!=P

image97

Han ser lite stor ut på bilden, men han va en miniliten-kotte!:)

Nu ska jag lägga mej på soffan och tycka otroligt synd om mig själv!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0