Göta Petter...

Vad trött jag är idag.....känner mig som en zombie!! Men det är ju ganska självförvållat! Så går det när man sitter uppe hela natten! Men det var det värt tycker jag, lite trötthet skadar ingen!;P

Klockan 06.00 drog jag ner rullgardinen i sovrummet och kröp ner under täcket....tog nog 3 sek innan jag somnade! Fortfarande lite irriterad över att fel kille åkte ut ur So You Think You Can Dance, hade inte kollat på det till 6 på morgonen om jag vetat att HAN skulle åka ut...men men.

Mams och styvfar var här precis och hjälpte mig borra upp lampor ovanför barbordet samt att sätta upp en hissgardin....så hallelujah nu har jag gardiner i ETT rum iallafall!=P

Idag vill jag bara ligga hemma på soffan och mysa, men näääää man ska ju iväg ikväll igen på middag. Hos pappsen denna kväll. Men ska bli så kul att träffa syskonen....känns som evigheter sedan sist! Lira lite Ps2 med broren, det va längesen!:)

Igår var jag hemma hos mams och käkade Thaimat, drack ett par öl och kollade på en skum film. "Bakom min buske", heter den nog? Hade jättetrevligt som vanligt, men tomt utan systern!=(

Åhhhhhhh jag vill bara vara hemma idag, fy sjutton vad drygt att behöva ge sig ut!=/

Nu borde jag packa upp och städa, men jag pallar inte. Blir nog lite So you think you can dance, eller en liten powernap!=)

Skriver mer sen och uppdaterar med bilder från igår osv!

Puss sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0