Godmorgon!

Ja så kan man ju också göra.......

Igår var jag hemma från jobb vid 8, Marie körde mig som sagt hem. La mig direkt på soffan och somnade 5 min in i Americas Next Top Model 8. Vaknade kl.23.30....kändes inte speciellt kul. Kunde lika bra sovit hela natten ju. Anyway, tog en dos nässpray och 2 alvedon och förflyttade mig till sängen. Somnade igen innan huvudet landat på kudden.

Imorse blev det en låååång varm dusch, frös som en liten gris!! Sen piffa till sig så gott det gick och skynda till bussen. Detta kommer inte bli en trevlig dag! Jag mår skit och ska ha TVÅ viktiga kundbesök idag. I´ts gonna be a long day!

Först kommer en helt ny kund hit, vilket säkert blir spännande även om det inte känns så nu. Han ska presentera sitt företag för mig och hur han ungefär tänkt sig upplägget. Sen kommer S hit i eftermiddag med ett nytt uppdrag åt mig som vi ska göra en snabb intro och bolla lite idéer på. 

Men nu först redan kl.10.00 är det ett helt nytt företag som kommer hit...

Wish me luck today!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0