Förvirrade-Arne...


Det är jag det! Har ju redan hängt upp tvätten!=P

Jo idag har jag varit uppe på benen ett par minuter då och då i omgångar....får krupp på att bara ligga. Det har varit riktigt najs men också tagit oerhört på de få krafter jag haft kvar...

Men jag hade ju tvättid idag, vågade inte skita i den för då hade det väl blivit ett sjuhelsikes liv i huset!

Så när jag ändå var tvungen att pallra mig ner kunde jag lika bra passa på att tvätta lite. Och när jag ändå var nere passade jag på att ta mig till affären och handla lite mikromat så jag får mat i mig, slarvat med det ju. Sen handlade jag lite glass också...så nice med glass när febern är som värst...plötsligt bara försvinner värmen ur kroppen och man känner sig som en människa igen!=)

När jag kom hem igen trillade jag ihopa i en liten hög på soffan och somnade!

Nu ska jag strax hämta upp tvätten, om jag orkar bära den och sen slänga i en film i dvd:n och lägga mig på soffan igen!

Har tyvärr inte blivit så mycket film dessa dagar eftersom jag inte kunnat hålla ögonen uppe....

Men dessa två har det blivit:

image33  &   image34

Gillar att glo på kärlekskomedier när jag är sjuk, som andra tjejer!=P

Båda var bra men inte mer än så....

Annars har höjdpunkter denna veckan bara varit glass, feberfria stunder, samt ett trevligt sms när man känner sig som mest ensam och eländig!=)

Nej nu ska jag ligga ner ett par min innan jag hämtar tvätten...nu vet ni iallafall vart jag hållt hus!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0