För helvete!!

Vad är det med vissa människor???

Vad sysslar du med??

Jag har inte gett dig mitt nummer...att du har tagit reda på det själv betyder inte att jag är skyldig dig att svara när du ringer! Så sluta med ditt snack om att du inte känner igen mig...du känner INTE mig!!!

Bli inte förbannad för att jag inte svarar när du ringer, det har du inte rätt till att bli. Om jag inte kan eller inte vill svara när någon ringer mig så är det MIN rättighet! Skicka inga jäkla otrevliga sms heller tack! För att sen genast när jag undrar vad du sysslar med skämta bort det!

Med andra ord.....bara lämna mig ifred!!

Shit...inte ens ett ex beter sig på det viset!

*Irriterad*


Kommentarer
Postat av: Rouaa

den är extremt söt ja :)

2007-08-19 @ 03:00:29
URL: http://www.rouaa.blogg.se
Postat av: Axelina

Rouaa: Ja verkligen, synd dem spottas, annars hade man inte sagt nej till att ha en som husdjur!:P

2007-08-19 @ 05:22:52
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0