Oväder & Tvättning


Jahaja så började det hagla stora isbitar plötsligt....tja varför inte?!?

Just nu är jag flitig och håller på att tvätta för fullt, inte orkat med sängkläder och handdukar senaste gångerna men nu började det bli slut på dem så då fick det bli en stortvättning.



F ligger just nu och sover på soffan brevid mig. Han har förmodligen råkat ut för något blodsockerfall och slocknade efter att ha yrat och stapplat runt här ett tag. Får väl snart väcka honom och kolla att han är ok. I övrigt har vi varit iväg och hämtat mat och dricka inför kvällen i den andra lägenheten eftersom vi tänkte spendera natten/kvällen i min lägenhet. Vi hann dessutom med en falafel på vägen och en flaska mousserande rosé bubbel som vi tänkte ha med hem till mams imorgon när vi ska dit på middag.

Nu ska jag passa på och läsa lite bloggar när han ändå sover!:O)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0