I´m hooome...


Idag har jag spenderat hela dagen i min lägenhet. Inget konstigt med det kanske om det inte vore för att jag inte varit här på flera månader. Eftersom det varit visningar på lägenheten mellan varven har det varit lättare att låta den stå bara än att fara mellan lägenheterna och städa och ha sig.

Det känns konstigt men samtidigt lite mysigt att vara här. Jag älskar verkligen denna lägenheten även om jag trivs väldigt bra i F:s också. Det enda jag inte gillar med hans lägenhet är det sugiga vattentrycket. Inget tryck alls i vattnet så när jag tvättar håret tar det evigheter att få ur schampo/balsam och lyckas aldrig hels så håret ser förjäkligt ut jämt.

Ska strax dra över med dammsugaren och dammtorka. Imorgon kommer en tjej hit som äntligen fått lånelöfte från banken tack vare borgenstöd från släktingar. De vill titta på lägenheten en gång till innan de bestämmer sig. Känslorna är lite blandade gällande detta. Visst vill jag sälja och flytta ihop med F på allvar men detta har trots allt varit mitt hem ett bra tag nu. Trots min psyko-granne har jag trivts väldigt bra.

Men positivt är ju också att vi, framförallt jag, kommer spara sjukt mycket pengar när vi flyttar ihop. När min lägenhet är såld kan vi också på allvar börja titta på en stor lägenhet eller hus.

Kommer sakna mitt sovrum mest och alla garderober/klädkammare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0