Games-Night...


Halloj!

Sitter hemma med grabbarna och spelar motorcykel-spel....gissa om jag är road!;)

Nejdå, vi har haft en trevlig dag/kväll. Glidit runt lite i Skåneland med bilen och sen blev det lunch/middag på Svågertorp.

Hej, F här! Ville bara göra ett snabbt inlägg när Alexandra är ute...Sitter här med polarna och har det sååå bra!!!

Jahaja...här har vi en som tar sig friheter! By the way....polarna?? Är det inte bara Johan som är här eller räknas jag också som en av grabbarna numera?;)

Iallafall så efter lunchen tog vi en tur på Malmborgs som avslutades snabbt när vi fick syn på några vi INTE ville se. Vi drog istället till kiosken nedanför oss som bjöd mig på en trevlig överraskning....dem hade mjukglass!!!

Jag har varit sugen på riktig mjukglass sedan förra sommaren utan att få en. Nu menar jag inte en IKEA el. McDonalds mjukglass utan en RIKTIG en. Men idag fick jag äntligen det. En stor en rackare med karamell-strössel. Bara 30:- så med andra ord rena kapet!:)

Sen tog vi en tur inom pappsen och sa hej innan vi gick hem och mötte upp Johan. När Johan kom tittade vi först på film, The Day The Earth Stood Still och drack lite gott. Nu sitter grabbarna som sagt och testar sin mandom i MotoGP.

Så det så...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0