Fyllt tant...


Har jag nästan gjort, 28 år gammal. Bara 2 år kvar till 30....hjälp!!

Jag hade beslutat mig för en lugn kväll hemma för jag hade ingen lust att fira. Detta gick dock inte familjen med på utan mams ringde mig och berättade bestämt att de bokat bord på Elysée för oss alla 5. Hon tänkte minsann inte gå med på att inte få träffa mig på min födelsedag när hon inte missat en enda sedan jag föddes.

Ringde till F och meddelade kvällens planer och han berättade att han också bokat bord men det kunde han avboka. Inte kan man tacka nej till en kväll med familjen. Vilka typer va...ingen som respekterade min önskan om en lugn hemmakväll!;-)

Nåväl, hade en riktigt trevlig kväll! Vi började hemma hos mams där vi skålade i champagne och åt jordgubbar. Sen tog vi taxi till Elysée där vi åt salladsbuffé och Fondue med rött vin till.








Helgen därpå firade jag & F mig igen, denna gången på T-Bone

Till förrätt blev det 3x Salami & Oliver. Vilket är 3 olika sorters salami samt blandade oliver.

Middag blev deras underbara Pollo Locco Burgare; Kycklingburgare storlek gigant.Serveras med ost bacon, coleslaw,lökringar och pommes. Sen en härligt kall Heineken till det. Efterrätten tog vi hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0