Slappe-söndag


Idag har det inte blivit många knop gjorda härhemma.

Har legat/suttit på soffan hela dagen, i undisarna och kollat film.

Kände att jag gjort mig förtjänt av det efter min stressiga gårdag. Väldigt sent påkommet blev det bestämt att jag skulle ha gäster. Så i all hast fick jag städa/laga middag/duscha/göra mig iordning samtidigt. Bläckfisken Alexandra är mitt nya namn! Det blev iallafall en trevlig kväll med lasagne, en god salladoch vin. Efter middagen spelade vi ett par omgångar Gin Rummy(?) tills klockan blev för mycket då fick vi ta en paus och fortsätta nästa vecka.

En av mina gäster, hunden Fritz blev kär i 2 av mina hallmattor, det var en rolig syn! Han höll på hela kvällen och snusade, grävde och såg ut att vilja älska med dem. Det riktigt lustiga är att jag har 3 runda mattor i hallen men det var bara 2 av dem som var intressanta! Djur är bara för härliga, längtar så till jag har hund i mitt hem igen!

Nu ska jag se om jag hittar något ätbart hemma, börjar känna mig lite yr så nog dags för mat. Ikväll blir det fortsatt filmtittande för min del som det ser ut....Linda berättade att det är Pretty Woman på tv ikväll, PERFEKT för min sinnesstämning ikväll!

Återkommer antagligen lite senare!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

vad är det som händer, ni var ju så kära å söta i hop?? kram

2008-10-12 @ 20:09:50
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0