Snarkningar....

Är det sköna ljud mina öron får njuta av just nu....den härliga sviten har förvandlats till en pina!

Vad är det med mig som drar till sig människor som är så otroligt trötta och sovglada?? Jag som utan problem kan vara uppe och röja flera nätter i sträck umgås nästan alltid med människor som helst sover!!??

Är det så att mitt sällskap är som sömnmedel??... Börjar ju seriöst undra!! *Hrmmm*

Anyway, imed att mitt sällskap sover så kan jag kolla runt på bloggar och passa på att skriva lite själv. Kvällen har spenderats med en runda på hotellet, därefter blev det en mycket enkel middag på Bishop Arms då jag inte alls var hungrig. Maten var därmed mer eller mindre bortkastad då jag i princip inte rörde den....

Sen blev det en drink i Lobbybaren, "Bernt" som var riktigt syrlig och god. Efter en runda i sviten blev det Bishop Arms igen för ett par öl till. Dessvärre tål jag mer än sällskapet...därav att jag sitter här ensam nu.

Tagit en massa bilder men glömde kameran och min mobilkamera är inte vad den varit. Alla bilder ikväll blev jättemörka så jag tror inte ni vill se dem. Hoppas hinna ta ett par imorgon i ljuset innan vi byter hotell.

Nej nu ska jag roa mig med lite greys , DHW , OTH  ell.The Hills. Mest för att sysselsätta mig, annars kanske jg ger mig ut och gör stan osäker!;)

Godnight sötnosar!


Kommentarer
Postat av: sara

http://fredrikfredrik.webblogg.se/ rösta på mig nr4=)

2008-11-16 @ 21:47:55
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0