Dag 2...


Känns riktigt bra än sålänge och dagen har varit betydligt lättare än igår! Känt mig lite hungrig emellanåt men framförallt känner jag mig himla pigg och glad. Men man känner sig så av dessa måltidsersättningarna!=) Kollegorna tyckte min mint-choklad shake luktade jättegott och det gör den, påminner om After Eight.



Igår blev det en kotlett med kokta grönsaker och vitlökssmör till middag. Därefter blev det en promenad på 45 min. Kändes såå härligt! Ikväll tänkte jag äta kotlett igen eftersom jag stekte två igår men ha sallad och Créme Fraiche till istället. Sen blir det promenad igen och förhoppningsvis en stund på cykeln ell. crosstrainern också.

Men nu ska jag sysselsätta mig med annat en stund!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0