Bajsspray i halsen


Jag begriper mig inte på vissa människor....visst kan man göra tvåan på sin arbetsplats om man nu vill det. Men måste man spraya 29 ggr med den förbannade bajssprayen??


Det är så vidrigt när man känner smaken av skitsprayen i halsen och känslan av att man ska kvävas infinner sig!

Hursomhelst nu ska jag bege mig till bussen. Först blir det en sväng på solarieholmarna och därefter ska det hämtas ut paket på posten, mina klänningar antagligen!=) Så vem vet Felicia, kanske blir det klänning på lör ändå!;)

Puss på er sålänge!

Kommentarer
Postat av: Felicia

YEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!! Du kommer vara megafin!!!

2008-05-27 @ 17:20:25
URL: http://metrobloggen.se/beingfelicia
Postat av: Petra bloggar

jamen precis... det förstärker bara skiten på nåt sätt! tillsut så tycker man att äppelblom luktar bajs...liksom!



HAHAHA!

2008-05-27 @ 19:16:34
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0