The night before...

Idag sitter jag inne och möglar bort istället för att vara ute och njuta av sommarvärmen....

Men vad ska man säga, ibland behöver man tvätta och städa och det fick bli idag. F slutar redan kl.16.00 idag och är sen ledig heeeela helgen till tisdag så då tänker vi inte ägna oss åt städning...hell noooo!

Gårdagen var supertrevlig! Linda & Calle hade gjort en jättegod kyckling/pastasallad och vi satt och drack öl och snackade skit hela kvällen. Lite senare dök även Kristofer upp och det var meningen att vi skulle dra till Retro men då där var stängt blev det KB istället. Vi hann inte mer än bli insläppta till kassan innan jag och F beslutade oss för att vi hamnat helt fel. Massa skitfulla studenter som skrek, hoppade och hade sig....nej tack. Liiite för fel ålder för vår del kändes det som. Så vi tackade för oss och åkte hem istället, satt uppe och snackade en stund innan vi slängde varandra i säng.

Lite bilder från kvällen:

Middagsdags...


Sitter & snackar skit...


F busar med katten...


Turturduvorna...


Min söta Linda...


Dags att ge sig ut i natten...


Som ni ser så var Lindas katt en av kvällens höjdpunkter. Han blev jätteförtjust i mig direkt och slog en kullebytta och landade på mina fötter i en hög, sen låg han på min väska och slutligen lekte han med mina nya platåskor i en timme i hallen utan min vetskap!! F Blev helsåld direkt...

-"Älskling kan vi inte skaffa oss en katt??"F

-"Skaffa OSS en katt, vi bor ju inte ens ihopa?? Du kan väl skaffa katt om du vill det!"Jag

-"Jomen det kan vi väl!"(Tittar bedjande)F

Måste ha undgått honom att jag nös 1347 ggr under kvällen pga att jag blie superkänslig mot katter & damm under pollensäsongen!*suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0