Change of plans...


Men först om gårdagen...

F kom hem om för en snabbdusch och ombyte och därefter ringde han taxi, jag fick inte ens någon ledtråd om var vi skulle. På väg till taxin ringer mamma och undrar vart vi är på väg och när jag berättar att jag inte vet så blir hon den där frågvisa dryga mamman(på ett kärleksfullt sätt) som ställer 20 frågor trots hon vet att jag inte har svaren.

-Men vet du inte alls? Mams
-Nej! Jag
-Men ska ni ut och äta? Mams
-Jag vet ju inte. Jag
-Men har ni ätit redan då? Mams
-Nej! Jag
-Men då ska ni väl äta någonstans? Mams
-Jag vet inte, men hoppas för jag är vrålhungrig! Jag
-Har han inte ens gett någon ledtråd? Mams
-Nej! Jag
-Men något vet du väl, jag är ju supernyfiken! Mams
-Ja vad tror du jag är då? Men nu måste jag lägga på för taxin har kommit. Jag
-Kan jag inte få stanna kvar i luren så jag hör vad han säger till chauffören? Mams
-Haha jovisst, men var tyst då... Jag
-Vi vill till Pers Krog!(F till chaffisen)
-Men åhh vad mysigt, där är så trevligt! Mams
-Ska ni äta fondue, den är såå god!! Mams
-Men mamma hur ska jag kunna veta det, jag fick ju precis reda på vart vi ska! Jag

Sen fortsatte hon pladdra på om hur hon och min styvfar brukade gå dit när dem började dejta och fortfarande går dit ibland när dem känner för att vara nostalgiska.

Vi hade iallafall en jättemysig kväll och specialfonduen var underbar!!(Fläskfilé, Oxfilé, Kycklingfilé och champinjoner med 10 olika såser och pommes) I övrigt bjöd kvällen på mkt prat om framtiden!=)

Så tack än en gång för en underbart trevlig och romantisk kväll älskling!





Angående rubriken så hade jag som sagt en surprise till F idag/ikväll, men på väg hem efter att ha hämtat bilen så ringer F och berättar att gänget ska till Lilla Torg och dricka lite öl/vin ikväll och de ville ha med oss. Föga anande om mina planer nappade förstås F direkt så Lilla Torg fick det bli istället. Jag borde nog sluta planera för inget blir änså någonsin enligt planerna längre. Men hursomhelst lär vi säkert få en riktigt trevlig kväll!=)

Ha en härlig torsdagkväll kära ni!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: sara

ååå ni har det så mysigt å du är så värd det

pussar

2008-07-03 @ 19:45:29
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0