Stackars lilla flicka...

Ungefär så ömklig känner jag mig idag.....

Tog mig knappt igenom dagen på jobb...som blev längre än jag trott. Tog en taxi hem för jag kände att jag inte skulle palla gå hela vägen till bussen.

När jag kom in genom dörren slocknade jag direkt på soffan och vaknade för en stund sedan....jisses hur kunde jag sova så länge?? Jag som hade planer och allt!=(

Känns som jag har feber också....tänker gå och lägga mig nu och trycka i mig 2 alvedon, Kanjang osv.

Ungefär såhär grön känner jag mig...



Jag MÅSTE vara frisk imorrn....imorrn är det Partaj.....Marisanna min honey är hemma från London och min lover Felicia med make har ordnat barnvakt och allt!:) Så imorgon SKA det bli ass-shaking av så det så!:)

Natti natti på er!

Håll alla tummar och tår för att jag mår bättre imorgon...Snääääälla!=)

♥Kärlek♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag håller alla mina kroppsdelar för dig hjärtat=)

2008-01-05 @ 10:33:31
Postat av: Alexandra

Taaaaaack darling! Det hjälpte faktiskt!:) Wohooo tonight e det partheeeey!!=D

2008-01-05 @ 11:57:57
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0