So scary!=(


Igår kom jag i säng i nästan okej tid...

Tog lite tid att somna för det stormade ute och det lät som f-n i mitt sovrum. Sen av ngn konstig anledning hostade jag en jäkla massa...trodde hostan var i slutfasen??

Men iallafall, sov jätteoroligt och drömde skumt....

Så plötsligt ringer telefonen....finns inget värre än när den gör det mitt i natten!!

Jag sätter mig upp, tänder lampan och tittar först på klockan....01:35, vem F-N ringer ens hemtelefon halv 2  en arbetsdag??? Sen var det skyddat nummer....min första tanke var såklart att ngt hänt!

Lyfte luren och sa bestämt

-Hallå??(Jag)

(tystnad bortsett från lite brus)

-Hallå?(viskade en röst)

(tystnad)

-Väckte jag dig?(viskande mansröst)

Direkt jag hörde den viskande mansrösten blev jag som paralyserad, fick inte fram ett ord.

-Hallå?(viskande mansröst)

Sen slängde jag på luren!

Jag har INGEN aning om vem det var....så jäkla obehagligt!! Satt bara på sängen sen med lampan tänd, oförmögen att röra mig. Rädd att telefonen skulle ringa igen vilket den tack och lov inte gjorde.

Mycket sömn inatt.....NEJ! Jag är astrött och vill veta vem sjutton som ringde. Hoppas inte det händer igen!=(

*ryser*

Kommentarer
Postat av: Josiee

men fy va obehagligt!!!

ha en bra fredag!!:)

2008-01-25 @ 11:06:05
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Alexandra

Josiee: Ja det var jätteläskigt!:(
Detsamma, ha en riktigt trevlig helg!:)

2008-01-25 @ 11:35:38
URL: http://axelinaa.blogg.se
Postat av: catya

kan det inte ha vart ett ex eller nån gammal flirt då?

puzz

2008-01-25 @ 13:16:32
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: Putte trucker trasch

Fet var jag för jag e gammal o en flirt :D

2008-01-25 @ 21:30:30
Postat av: Alexandra

Putte: Du menar väl det, inte fet?;) Nej det var inte alls du....du skulle inte ringa mig och speciellt inte mitt i natten!=P

2008-01-25 @ 22:55:14
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0