Sleepy


Jag är så grymt trött idag!

Dagen rusade iväg på jobbet idag igen men så är det när man har mkt att göra. Efter ledighet/sjukdom har jag minst sagt en hel del att ta igen. Men det går riktigt bra så det är kul. Är äntligen tillbaka på jobbet och arbetar finally för min "favorit-kund" igen så det känns lovely!=)

Kom hem för 1 tim sedan och har sååå mkt att göra. Måste diska/städa och laga mat först och främst!! Tänkte göra "storkok" ikväll men vet inte om jag orkar idag...klockan är mkt och jag borde äta så snart som möjligt!=/

Hoppades på att kunna börja träna så smått ikväll, men min hosta har verkligen varit hemsk idag på jobb. Känns som det börjar bli värre igen och ikväll är antibiotikan slut.....hoppas jag slipper gå till läkaren igen. Inga provsvar har jag fått heller.*suck*

Nej nu får det bli lite action härhemma!

Jag vill bara lägga min och nanna!!!

image398

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0