Öhhh


Så ungefär kan man sammanfatta hur jag mår idag.....

Kom i säng vid 02:30....skulle precis somna när mobilen ringde, pratade i ngn timme. Fick sms också mitt i allt!=) Slutade inte prata förrän framåt 05:45...när jag sen efter en timme eller så lyckades somna så började mina kära grannar borra.*pissed of* Jag försökte tvinga mig själv att somna om trots ett jäkla liv och huvudvärk för jag sovit för lite. Men kl 10.00 var jag tvungen att släpa mig ur sängen för att gå ner i tvättstugan och nu sitter jag här och filosoferar!

                                                                         image412
 
Jag har glömt min havregrynsgröt på jobbet.....vet inte vad jag ska äta!*snyft*

Men annars är jag jätteglad idag av flera anledningar! Mötet med chefen, som by the way tog 4,5 timme var väldigt givande. Jag fick sagt allt jag ville säga som jag burit på länge och chefen förstod mig precis varför jag kände som jag gjorde. Men nu ska det bli ändring på det, stora förändringar...berättar mer snart! Mamma blev så glad att hon nästan grät lite när jag ringde och berättade om mötet!=)


Nu ska jag på skafferi-utgrävning och försöka hitta ett alternativ till min gröt..... Uppdaterar er snart om gårdagen med bilder osv.

I´ll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0