När det förflutna kommer ikapp en...


Ohh herregud!!!

Ni vet det här med ex, alla har vi ett ex som hur ska jag förklara det.....är "det där exet". Han/hon som har en konstig påverkan på en, som framkallar väldigt blandade känslor hos en. Det räcker du ser människan så känner du dig helt konstig och tappar fattningen....du blir arg, glad, nervös, rädd, ledsen, kallsvettig på en och samma gång och känner dig allmänt förvirrad och hjärtat slår i 120! Oavsett om det funnits andra innan och/eller efter honom/henne, hur det slutade mellan er och hur många år det går mellan att ni ser människan så har personen alltid den effekten på dig. Förstår ni hur jag menar?

Jag har också ett sådant ex och härom natten drömde jag om honom. Detta oroade mig eftersom ALLTID förr när jag drömde om honom betydde det att han antingen hörde av sig eller att jag sprang på honom eller såg honom någonstans. Och varje gång rev han upp gamla läkta ärr. Nu har jag inte drömt om honom på länge. Men sist jag drömde om honom var för några veckor sedan och då sprang jag nästan rakt in i honom, men jag lyckades i sista sekund snabbt väja över vägen, vända ryggen till och trodde inte att han sett mig. Men nu undrar jag om han inte gjorde det ändå....

Som sagt så drömde jag om honom inatt...och gissa vad?

Idag kontaktade han mig!!!

Har inte hört ngt ifrån honom på flera år. Sist vi pratade så sa han att jag betydde jättemkt för honom samt att det aldrig varit hans mening att någonsin såra mig eller göra mig illa, vilket han gjort BIG TIME!! Mitt svar till honom var att det inte spelade någon roll längre vad han menat och inte heller hur han kände för mig. Jag var over and done med honom.....detta var alltså typ 5 år sedan och våra sista ord till varandra....

Vet inte vad jag ska göra, min första reaktion är att jag vill fråga honom hur det är med "vår" hund. Vi köpte hund tillsammans som han behöll när det väldigt hastigt tog slut mellan oss. Jag har inte sett min älskade bebis på 5 ½ år!! Än idag när jag tänker på honom är tårarna på väg och saknaden tillbaka....(hunden alltså)

Jag fattar inte varför allt alltid ska hända på en och samma gång. Det är så sjukt mycket som händer i mitt liv just nu så det knappt kan vara sant...och nu detta!!!


Hmm...this can´t be good......

Kommentarer
Postat av: Jonna

Rihanna är i sthlm den 12 mars:) ska bli så kul!

2008-01-21 @ 19:40:09
URL: http://jonnaat.blogg.se
Postat av: Nadja

usch de där lät himla tråkigt och jobbigt :(

2008-01-21 @ 19:56:19
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Alexandra

Jonna: Det kan jag tänka mig, lite avis blev jag som sagt allt!:)

Nadja: Ja aldrig kul när sår rivs upp!=/

2008-01-21 @ 20:43:41
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0