It´s a dirty job....

but someone has to do it!!

Det är verkligen något speciellt med det här med och ta upp hundlortar...

Hundlortar och hundlortar...kan väl inte precis kalla vad som kommer ur en Rottweiler för lort.....snarare högar! Inte blir det bättre när rackarn måste göra det 3-4 ggr när man är ute heller....eller på de mest pinsamma ställen. Typ inför publik osv. Men det skulle aldrig falla mig in att INTE ta upp!!

Hahaha Marie kommer du ihåg Baileys i somras utanför restaurangen?? Det var inte uppskattat!;)

Jag hade en hund innan som "torkade" sig efter att ha utfört sina behov. Hon stte sig ner på rumpan....ena bakbenet högt upp i skyn och sen släpade hon sig fram med rumpan i backen. Hahaha DET var pinsamt ska jag tala om....vad folk stirrade!!=P

Jaja igår sket han bara en gång så jag ska inte vara så gnällig, får väl se vad denna dag för med sig!

image509

That´s all for know folks!

Kommentarer
Postat av: alexandra

älskar din header, samma namn ju ;) haha

2008-02-19 @ 10:42:04
URL: http://huumlaan.blogg.se
Postat av: Amelie

Du vet väl att du kan påverka hur mycket och ofta hunden bajsar.
Ju bättre och näringsriktigare mat, ju mindre att ta reda på.
Billig "skitmat" gör att hunden skiter mängder.

2008-02-19 @ 13:40:37
Postat av: Alexandra

Amelie: Givetvis känner jag till det, vet man inte vad som är bra och näringsriktig föda för en hund ska man inte ha hund. Men oavsett vad en hund äter kan det hända att han bajsar flera ggr på en dag iallafall, precis som du eller jag! Som sagt var häromdagen ett undantag. Tack för rådet iallafall!

2008-02-19 @ 14:00:43
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0