Muppar!!!


Är så arg så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!

Har tvättat idag och skulle ner och ta ur tvätten ur maskinen, den skulle vara färdig halv 4.

När jag kommer ner står timern på 0 men maskinen rör sig fortfarande...fine då e den väl klar vilken sekund som helst tänkte jag och satte mig ner på en stol och väntade. Passade på att radera massa bilder i mobilen.

Efter en stund tittar jag på klockan och upptäcker att jag suttit där en halvtimme!! Maskinen håller fortfarande på....

Okej tänkte jag, då går jag upp och duschar och kommer ner igen så lär den vara klar....

Men neeeej maskinen höll fortfarande på att spola runt en massa vatten när jag kom ner igen. Till sist var det 10 min till nästa tvättpass skulle börja så jag tryckte på alla knappar lite halvt i panik och efter många om och men stoppade den och hällde ut vattnet.

Hörde att några tanter kom gåendes i korridoren så jag gick ut och hörde med dem om dem haft problem med någon av maskinerna någon gång.

-"Ja den maskinen e trasig, det har den varit sedan i måndags och föreningen har fått in samtal om det."

Men så roligt då att det inte sitter så mycket som en lapp på maskinen som indikerar att den faktiskt är trasig!

Hur många har använt maskinen sen i måndags?? Ska det vara så förbannat svårt att sätta upp en liten "trasig" lapp på maskinhelvetet!!!????

Var så arg så jag orkade inte bry mig om att ta reda på om kläderna ens blivit tvättade utan hängde bara upp mina plaskvåta kläder i torkrummet. Sen åkte jag upp och fixade en lapp som jag klistrade på maskinen....jättesvårt var det, jag lovar!

Jäkla muppar!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0